مهدی ترابی رسما به تراکتور پیوست شرط جدید بیرانوند برای بازگشت به پرسپولیس | ۴۰ میلیارد تومان ناقابل! خداحافظی سه بازیکن با استقلال مسابقه پیش بینی فرهاد مجیدی برای هواداران! استقبال بی‌نظیر از ملی پوش پرسپولیس در گرجستان ترکیه به رکورد سرمربی اسبق پرسپولیس رسید حضور عجیب و غریب یک والیبالیست در هیات مدیره استقلال| کارخانه چه سررشته‌ای از فوتبال دارد؟ فرگوسن: حضور رونالدو در جام جهانی ۲۰۲۶ قابل تصور نیست بازیکن مصدوم استقلال درانتظار امضای نکونام باشگاه استقلال فدراسیون فوتبال را تهدید کرد| سقف بودجه می‌شکند؟ بیرو، ز غوغای جهان فارغ! هلدینگ خلیج فارس برای بازیکنان استقلال سقف قرارداد تعیین کرد تردید علیپور برای پیوستن به پرسپولیس گولسیانی در پرسپولیس ماندگار شد دل کریم با پرسپولیس نیست | مدافع قطری در فکر بازگشت به کشورش درخواست نکونام برای جذب لژیونر پرسپولیسی کاروان چهل‌نفره ورزشکاران ایران در راه المپیک پاریس احتمال لغو سوپرجام قوت گرفت مربی میلان راهی عربستان شد هایجک استقلال به پرسپولیس
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

خطر حذف استقلال و پرسپولیس از لیگ قهرمانان آسیا|مصاحبه اولیایی دردسرساز می‌شود؟

  • کد خبر: ۸۶۳۲۲
  • ۱۱ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۳
خطر حذف استقلال و پرسپولیس از لیگ قهرمانان آسیا|مصاحبه اولیایی دردسرساز می‌شود؟
با اینکه فدراسیون فوتبال مدارک حرفه‌ای باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس تایید و به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال کرده اما هنوز احتمال حذف این دو تیم از لیگ قهرمانان فصل آتی وجود دارد.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، بعد از اینکه فدراسیون فوتبال اعلام کرد مدارک حرفه‌ای باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس را برای صدور مجوز حرفه سازی تایید کرده این ذهنیت به وجود آمد که این دو باشگاه به طور قطع می‌توانند در رقابت‌های آتی لیگ قهرمانان آسیا حضور یابند، اما با وجود تایید اولیه مدارک این دو باشگاه، اما همچنان خطر حذف از لیگ قهرمانان آسیا وجود دارد و احتمال دارد کنفدراسیون فوتبال آسیا درنهایت رای به حذف استقلال و پرسپولیس دهد.

حتی برخی مدیران که سابق در باشگاه‌های بزرگ فعالیت کرده‌اند دراین راستا اطلاعاتی را داده‌اند که نشان می‌دهد، صدور مجوز از سوی فدراسیون فوتبال دلیل قطعی بر صدور مجوز حرفه‌ای از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا نیست.

کاظم اولیایی دراین راستا گفته:این باشگاه‌ها به صورت مشروط مجوز گرفتند. با توجه به شرایطی که برای باشگاه‌های استقلال، تراکتور و پرسپولیس وجود داشت، کمیته استیناف حرفه‌ای‌سازی باشگاه‌ها تصمیم گرفت مجوز حضور آن‌ها در لیگ قهرمانان آسیا را صادر کند، اما به شرطی که در طول فصل مشکلات خود را برطرف کنند.

در واقع همین اظهارات بهانه‌ای خواهد شد برای کنفدراسیون فوتبال آسیا تا مجوز حرفه‌ای استقلال و پرسپولیس را صادر نکنند و این موضوع را بهانه‌ای برای حذف تیم‌های پر طرفدار کنند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->